U suradnji sa švicarskom firmom Inauen-Schätti AG dali smo svoj doprinos aktualnoj temi pristupa na Tvrđavu Sv. Mihovil kroz dvojne bedeme poznatih kao cesta spasa.
Naše rješenje se oslanja na potpunu valorizaciju starih zidina koji se trebaju temeljito konzervirati i prezentirati javnosti, a temelji se na električnoj uspinjači koja je kao rješenje primjenjena na nebrojeno mjesta u svi zadaćama od urbane komunikacije do načina pristupa posebice na kulturne znamenitosti.
A u čemu je prednost uspinjače u odnosu na druga rješenja…moderna maksimalno ostakljena kabina dimenzija (d x š x v) 3,0 x 1.6 x 2.2 m za 20 – 30 ljudi omogućava prezentaciju dvojnih bedema u cijelosti sa minimalnim invazivnim intervencijama. Tračnice po kojima kabina putuje su vrlo uske i traže točkasto temeljenje na velikim rasponima, čime bi se građevinska intervencija unutar bedema dovela na minimum, time i opasnost od stradavanja vrlo osjetljive zaštićene strukture. Ovo rješenje omogućava promjenu nagiba tračnica, što zahtijeva zatečena konfiguracija terena unutar dvojnih bedema, a da pri tom pod kabine zadrži horizontalni položaj. Brzina kretanja je idealno prilagođena panoramskom razgledavanju i brzini protoka posjetitelja.
Posljedica ovakvog rješenja je financijski izuzetno rentabilna intervencija, ekološki prihvatljiva i samoodrživa. Točka krajnjeg podizanja se nalazi iznad najstrmijih dijelova uspona gdje nastavak obilaska ne traži ozbiljniji fizički napor, a omogućava daljnje razgledavanje podzida sa zapadne strane tvrđave sa ostacima pripadajućih kula koji datiraju iz 14-15.st.
U suradnji sa švicarskom firmom Inauen-Schätti AG dali smo svoj doprinos aktualnoj temi pristupa na Tvrđavu Sv. Mihovil kroz dvojne bedeme poznatih kao cesta spasa.
Naše rješenje se oslanja na potpunu valorizaciju starih zidina koji se trebaju temeljito konzervirati i prezentirati javnosti, a temelji se na električnoj uspinjači koja je kao rješenje primjenjena na nebrojeno mjesta u svi zadaćama od urbane komunikacije do načina pristupa posebice na kulturne znamenitosti.
A u čemu je prednost uspinjače u odnosu na druga rješenja…moderna maksimalno ostakljena kabina dimenzija (d x š x v) 3,0 x 1.6 x 2.2 m za 20 – 30 ljudi omogućava prezentaciju dvojnih bedema u cijelosti sa minimalnim invazivnim intervencijama. Tračnice po kojima kabina putuje su vrlo uske i traže točkasto temeljenje na velikim rasponima, čime bi se građevinska intervencija unutar bedema dovela na minimum, time i opasnost od stradavanja vrlo osjetljive zaštićene strukture. Ovo rješenje omogućava promjenu nagiba tračnica, što zahtijeva zatečena konfiguracija terena unutar dvojnih bedema, a da pri tom pod kabine zadrži horizontalni položaj. Brzina kretanja je idealno prilagođena panoramskom razgledavanju i brzini protoka posjetitelja.
Posljedica ovakvog rješenja je financijski izuzetno rentabilna intervencija, ekološki prihvatljiva i samoodrživa. Točka krajnjeg podizanja se nalazi iznad najstrmijih dijelova uspona gdje nastavak obilaska ne traži ozbiljniji fizički napor, a omogućava daljnje razgledavanje podzida sa zapadne strane tvrđave sa ostacima pripadajućih kula koji datiraju iz 14-15.st.